vineri, 4 aprilie 2014

Fast forward pasta - Tagliatelle cu mozzarella, rosii cherry si busuioc


De ce fast forward? Pentru ca se prepara pe repede-nainte!
....cum e asta tu sa-ntrebi, tu sa raspunzi?!? :)))......e funny..

Si cum timpul ne preseaza din ce in ce mai tare, facem totul repede....poate prea repede... Sau, ca sa dau o nota pozitiva, pregatim mancaruri rapide ca sa avem timp de respirat...:)

Cine nu iubeste pastele?!..n-am gasit inca persoana! Eu le-am declarat de mult dragostea eterna! Cel mai mult imi plac pastele simple - fara cinspe' chestii in ele......biiiine si carbonara #rosieinobraji :))

Tagliatelle cu rosii si busuioc!..si mozzarella! Cel mai simplu!

Reteta de la Chef Nicolai - cu mici modificari de cantitate ..si adaugiri!

Ingrediente:
- 500 g paste
- 500 g rosii cherry (pastrati cateva rosii proaspete pentru decor)
- 6 catei mari de usturoi (nu-mi da pace gandul asta: de ce le zice catei de usturoi?..poate cineva sa ma lumineze??..nu musca, nu latra..si nici macar nu au fata de catei!)
- 2-3 linguri de unt
- 300 g mozzarella (pastrati cateva bucatele pentru decor)
- 300 g fond de pui (ee! cum suna "fond"! - e supa de pui in toata regula!). Voi scrie cat de curand despre fondul de pasare. Daca nu aveti, puneti apa - dar fara delicat sau alte prostii! Va rog! si puteti pune si 2-3 linguri de pasta de rosii sa ii dati consistenta. Totusi, pe scurt, fondul: morcov, telina, ceapa, pastarnac la fierbeti alaturi de bucati de pui, sare, piper - gata! zeama poate fi congelata pana la 3 luni - eu o congelez in pungute de plastic)
- sare
- piper
- chili
- ulei de masline
- 3-4 linguri de sos de rosii
- BUSUIOC! (il ador!! si e un el! :))))

Rosiile le taiati in 2, sau in 4, si le caliti foarte putin in ulei de masline (cam 1-2 linguri). Adaugati usturoiul zbrobit cu cutitul. Caliti putin - incercati sa nu amestecati cu lingura sau alt instrument - miscati direct tigaia - sa nu distrugeti rosiile.

Aici va trebui sa faceti fata mirosului demential! Nu stiu daca pot explica in cuvinte! - incerc...

...mie imi vine sa opresc tot si sa mananc rosiile cu usturoiul calit! direct din tigaie!..cu paine!..sau gol!

Ma-nfranez..astept pastele...

Adaugati untul, fondul de pasare (sau apa si pasta de rosii) si chili. Fierbeti putin - atentie la rosii. Si putin busuioc tocat :D..oh! my love!..my darling..I've hungered for your touch! :D

Tagliatelle - urmati instructiunile de pe cutie! dar sa le fierbeti exact cat zice cutia :) (poate mai putin cu 30 de secunde).

Sa nu treceti tagliatelle-le prin apa rece la final! Sa le lasati fierbinti - doar scurgeti apa.

Acum, puneti pastele peste sos in mai multe etape. Un strat de paste, apoi rupeti bucatele mici de mozzarella si aruncati-o asa....la-ntamplare. Si iar paste, si iar mozzarella. Astfel, faceti mozzarella sa se topeasca mai repede!

Amescati usor!  - nu stiu daca v-am spus, dar atentie la rosii! :D

Plate-ul: tagliatelle, rosii cherry proaspete, din nou rupeti mozzarella, bu-su-ioc!!!, piper si puteti sa puneti si putin ulei de masline deasupra. Daca aveti ulei de masline aromat este si mai bine!


Am prins si eu o portie - dubla! :)))....As putea sa mananc zilnic asa ceva! dar nu am timp de gatit :p...

Mai am o cutie de tagliatelle :D - repet cat mai curand isprava (desi, nu sunt la prima abatere cu reteta asta).

Poate incerc ceva nou!.. nu poate! Sigur!


Si la final..cred ca se potriveste cu Unchained Melody.... asa ma inspira acum..din doua motive: busuiocul :) ..si la un moment dat, in melodie se vorbeste de timp...ce-i drept, intr-un alt mod decat l-am expus eu la inceputul postarii: "And time goes by so slowly / And time can do so much"!

Enjoy!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu