miercuri, 25 decembrie 2013

Cina "simpla" in seara de Ajun - sau camembert la cuptor cu usturoi copt in unt si rozmarin



Buna seaaaara!

Nu am mai postat de ceva vreme...dar nici nu prea am mai experimentat chestii (:
Insa, pentru anul viitor, promit sa recuperez.
Asta seara, in seara de Ajun, am decis sa mancam ceva "usor" si "simplu": camembert la cuptor cu vestitul usturoi copt (de data aceasta am schimbat putin reteta pentru usturoiul copt ca sa nu va plictisesc :))

Pentru usturoi : folositi cate capatani vreti! Taiati varful capatinii, ca un capac, o puneti cu fata in jos de data aceasta, aruncati sare, piper, putin ulei de masline, cateva crengi de rozmarin proaspat (face diferenta) si cam 100 de grame de unt taiat cuburi. La cuptor 60 de min, 180 C.



Poza de mai sus este facuta cand am scos usturoiul din cuptor.

Pentru "prepararea" branzei camembert aveti nevoie de: o cutie rotunda branza camembert.... (eu am avut 2 pentru ca nu ma pot niciodata opri si mai am si prieteni binevoitori :)).

Scoateti branza din folie si o puneti inapoi in cutia ei (fara capac!). Apoi, cu un cutit, crestati branza in forma de cruce, fara a trece de margini. Cu 10 minute inainte de a fi gata usturoiul, puneti cutia cu branza pe gratar in cuptor.



Eu as manca zilnic asa ceva...dar m-as abate grav de la principiul "light"!

...si sa nu uitati de un pahar de vin bun! Rosu, dupa mine... :)

Sa petreceti frumos de Craciun! Revin cu o reteta de desert!

Enjoy!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu